احمدزاده : اميدوارم اسير ناداوري نشويم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي گفت: اميدوارم تاريخ ناداوري ها، در بازي فردا (چهارشنبه)‌ تيمش مقابل پرسپوليس تکرار نشود.


محمد احمدزاده با اشاره به تاريخ ديدارهاي دو تيم فوتبال پرسپوليس تهران و ملوان بندرانزلي در گذشته اضافه کرد : همواره ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و ملوان بندرانزلي به خصوص در جام حذفي ، حواشي فراواني داشته است که از جمله مي توان به ناداوري ها عليه تيم ملوان اشاره کرد .

وي افزود : تاريخ گواه است که در بيشتر بازي هايي که بازنده بوديم ، با ناداوري مغلوب پرسپوليس شده و از اين موضوع ناراحتيم با اين همه اميدوارم در بازي فردا (چهارشنبه)، اسير ناداوري و ساير موضوعات نشويم .

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در پاسخ به اين سوال که مسوولان باشگاه پرسپوليس مي خواهند از وي به دليل اين اظهارات که پيش از اين نيز به آن ها اشاره کرده است، شکايت کنند نيز گفت : شکايت کنند ، چيزي خلاف واقع نگفته ام که بترسم در عين حال آماده پاسخ گويي در هر محکمه اي هستم .

وي بار ديگر تاکيد کرد : ‌ما با توجه به سابقه تاريخي برگزاري ديدار هاي اين دو تيم، نگران اين ديدار آن هم در ابتداي جام حذفي هستيم البته اين نگراني فقط به تيم ما باز نمي گردد و مردم شهرستان بندرانزلي نيز از اين بابت نگران هستند .

احمدزاده با اين همه و در خصوص ديدار فردا (چهارشنبه) تيمش برابر پرسپوليس عنوان کرد : ديدار اين دو تيم به رغم اين مسايل همواره ديداري زيبا بوده است با اين تفاوت که بازي فردا (چهارشنبه) ما مقابل پرسپوليس در جام حذفي است .

به گفته وي به طور حتم اين مساله در بازي فردا تاثير خواهد گذاشت به طوريکه تيم ها احتياط را در دستور کار خواهند داشت .

به اعتقاد وي هواداران دو تيم نبايد در بازي فردا انتظار بازي بي مهابا را داشته باشند با اين همه معتقدم بازي اين دو تيم بازهم زيبا خواهد بود .

به گفته وي ، کادر فني و بازيکنان دو تيم به خوبي مي دانند اين بازي تکرار نشدني است و شکست در آن به معناي خداحافظي با جام حذفي است که هيچ کدام به دنبال آن نيستيم .

احمدزاده در باره مصدومان تيمش نيز گفت : به جز عليرضا رمضاني که به علت مصدوميت از ناحيه کمر نمي تواند تيم را همراهي کند ، بازيکن مصدوم ديگري نداريم .

وي در خصوص ميزان مصدوميت رمضاني نيز تصريح کرد : طبق نظر پزشک معتمد، رمضاني ديسک کمر دارد و بايد درمان را از همين امروز شروع کند و از اين رو به نظر مي رسد وي تا چند هفته نتواند تيم را همراهي کند .

تيم ملوان بندرانزلي در ادامه برگزاري مرحله يک شانزدهم نهايي مسابقه هاي فوتبال جام حذفي باشگاه هاي ايران ، ساعت 15/16دقيقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي تهران به ديدار تيم پرسپوليس تهران مي رود .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان